Vi hörs och syns snart

| Postat i: Vardag & Foto
Hej mina finaste läsare!
Nu när jag har fått verkligen en otrligt bra uppdatering och allt, jag älskar verkligen det, så har jag tappat orken till bloggen.. Jag orkar verkligen inte blogga, det är mörk och deprimerande ute, det är så mycket som ska göras i skolan och det är bara en månad kvar, en jävla månad har vi på oss att höja betygen, jag tar inga fina bilder längre, allting känns bara blää just nu! Ni förstår väll vad jag försöker att säga här? Jag kommer såklart inte lägga av med bloggningen! Jag älskar att skriva, det har jag alltid gjort! Men just nu så känner jag att jag har så mycket på gång och jag skulle hinna med bloggningen men isf skulle det bara vara ett inlägg om dagen och det är ju tråkigt! Men jag kommer troligen komma tillbaka efter jullovet! 

Men kommentera gärna vad ni vill läsa om och vilka slags bilder ni vill se! Det skulle vara en stor hjälp. Har ni frågor kan ni alltid kommentera eller mejla mig [email protected] eller kontakta mig på KIK @Viktoriarevecca

Vi hörs och syns snart. Jag älskar er! 
Hittills till Vi hörs och syns snart


Amanda [SPONTAN]

Lycka till med skolan, det kommer nog gå superbra! :)


URL: http://spontan.blogg.se
Yarra

Riktigt fin blogg! Hoppas att det går bra med betygen osv! kram :)


URL: http://yarra.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: