Godmorgon

| Postat i: Vardag & Foto
Godmorgon mina kära!
Här sitter jag redan vid skrivbordet och har pluggat no i nån timme nu.. jag blir aldrig klar med min jävla redogörelse! Det är bara ett blad jag har kvar och jag har jätte mycket kvar att skriva! Och imorgon är provet, panik! Fårstår inte hur vi kan ha ett prov direkt efter ett lov! Inte kul.. Dagens planer är detsamma som igår.. plugg hit och dit! Hoppas jag blir kalr innan ett eller så, skulle vara skönt med lite fri plugg tid eller vad man ska säga! Har pluggat hela lovet faktiskt, duktigt va? Ja! Men ändå har jag en dålig känsla att det inte kommer gå bra, som vanligt! Men vi hörs lite senare! Ha en så bra söndag! Hoppas att ni inte har lika mycket plugg som mig! Kraaam 
Bjuder också på en rätt så cool bild som jag tog igår kväll på min katt när han skulle hoppa till andra sidan! Jag tyckte att den blev häftigt! Eller vad tycker ni?



Hittills till Godmorgon


Linnéa Alpsten

Hahhaha vad cool :D


URL: http://linneaalpsten.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: