Tips - Typsnitt

| Postat i: Tips, Vardag & Foto
Det här är mina senaste favoriter! Åh så snygga dom är. Ni kan ladda ner alla typsnitt på www.dafont.com, där finns det tusentals andra typsnitt också. Alla typsnitten är gratis också! 

INSPIRATION

| Postat i: Mode & Inspiration, Vardag & Foto
Bildkälla: www.tumblr.com // Följ mig gärna på tumblr också! ( Tryck här för att komma till min tumblr )

The Ellen Show - Sexy Halloween Costumes

| Postat i: Halloween, Vardag & Foto
Man måste bara älska henne! Hon är så rolig, och den här videon är verkligen se värt!

Saker ni inte visste om mig..

| Postat i: Saker ni inte visste om mig, Vardag & Foto
Man kan inte gömma nånting för mig! t.ex presenter

Under ett år har jag hunnit att färga mitt hår: brunt, blond, ännu blondare och lila! Stackars mitt hår egentligen!

Jag hatar fötter! Det är det värsta som finns. 

Jag är otroligt rätt för vatten när man inte kan se botten, t.ex i en sjö, me ändå så vill jag surfa!

När jag var kanske 1 eller 2 år, jag kunde iallafall knappt stå, alltid när låten " live is live " var på ställde jag mig upp, höll i mig i nånting och dansade! Haha skit roligt. Men dag kan jag inte alls dansa...

God förmiddag

| Postat i: Foto, Vardag & Foto
God förmiddag på er! Tänkte säga först god morgon för det är en sån vana, men det är ju snart 12 så det går ju inte att säga god morgon! Idag måste jag bara tacka er, igen, för att ni är bäst som kikar in varje dag på min blogg, jag hoppas att ni stannar också. Igår fick jag över 20 nya läsare! SJUKT! Det bästa med det här är att man blir så glad av och man blir så himla taggat inför bloggningen! När vi når 100 unika tänkte jag köra en giveaway! Med nagellack och så, vi får se.

Men idag så kommerjag nog bara åka in till TGR som ligger i liljeholmen och kolla där om dom har en sån smink sak! Nu råkade jag nästan säga vad jag skulle vara, hehe, men så smart jag är ändrade jag på det! Hoppas att ni får en toppen dag! Kram - Här får ni också en bild från igår! 
 

AVICII - BROTHER

| Postat i: Musik, Vardag & Foto
 

Budget vs Lyx

| Postat i: Budget VS Lyx, Vardag & Foto

Halloween

| Postat i: Vardag & Foto
Aloha! Idag var jag ju inne i stan och "shoppade" halloween make up med Daniella, det var sjukt hur mycket folk det var! Men jag hittade iallafall lite det jag ville! Men jag glömde köpa en sak så jag måste nog köpa det imorgon. Kan ni gissa vad jag ska vara? Tänker inte berätta förrän torsdag! 
 

Tumblr inspiration

| Postat i: Mode & Inspiration, Vardag & Foto
♥ Bildkälla: www.tumblr.com ♥

The Vampire Diaries

| Postat i: Vardag & Foto
Igår kollade jag på det senaste avsnitten av The Vampire Diaries, även kalla för TVD, och det var det sorligaste avsnittet hittills. SPeciellt när Jeremy berättar att Bonnie är död. Åh, jag kunde verkligen inte låta bli att gråta! Så sorligt. Jag tycker också snd om Jeremy för att han kan se henne, usch vad hemskt! Kollar ni också på TVD?

Godmorgon

| Postat i: Vardag & Foto
Godmorgon kära ni! Så glad jag blir när jag kikar in på bloggen och ser att min statestik går upp varje dag! Det är så himla kul att se det, då vet man också att det är just dom som gillar ens blogg och kikar in eller att det är nya varje dag! Men jag är glad iallafall och så tacksam är jag att ni kikar in.
Jag sov knappt något inatt jag var så orolig om min katt! Igår så hade han ont i magen och spydde då och då, men nu på morgonen verkar det som att han mår bättre! Hoppas att det håller sig såhär. Sen kunde jag knappt sova för det spöregnade hela natten och det lät så konstig, haha. Idag ska jag iallafall åka in till stan med Daniella och kolla på Halloween smink och sånt! Jag har riktigt svårt att bestämma mig vad jag ska vara! Vill vara zombie, vampyr och killer clown men jag är inte bra på att sminka mig.. störande! Men nu ska jag fixa mig och käka lite frukost. Vi hörs!
 

Uggs

| Postat i: Mode & Inspiration, Vardag & Foto
You have to love them..
Tryck på bilden för att se vad de kostar och vart man kan köpa dom. 

Man måste bara älska uggs! Dom är så mysiga och snygga, men nackdelen är att de är så dyra! Jag kommer troligen köpa äkta uggs iår fast jag funderar på att köpa några från ett annant märke för tänk om dom går sönder efter en månad? Panik får man ju lite.

Nyttigare alternativ!

| Postat i: Tips, Vardag & Foto
Läsk - Mineralvatten eller vanligt vatten

Fruktyoghurt - Kesella/kvarg, Keso.

Bullar och Kakor - Frukt, Bär, Smoothie.

Potatis, Pasta och Ris - Quinoa, Bulgur, Råris och Grönsaker.

Sylt - Färska bär.

Mjölkchoklad - Mörk choklad.

Latte - Grönt Te.

Snabb mat - En sallad.

Salt - Citron och Olivolja.

Nutella och Marmelad- Mosad avokado.


Justin Bieber - Recovery

| Postat i: Musik, Vardag & Foto
Recovery

Starbucks Coffee till Stockholm

| Postat i: Vardag & Foto
Godmorgon! Det är en fin måndag idag, höstlov, Justin Biebers nya låt släpptes och när jag kollade Aftonbladet såg jag att Starbucks Coffee öppnar här i Stockholm i december! Gud vad jag längtar! Kommer vara fattig från och med december! Jag tänkte faktiskt öppna en Starbucks här i Stockholm om de inte hade öppnat någon här. Dagens planer är väll att ta en skön och en lång dusch sen blir det att dra ut och fota lite sålänge det är fint väder. Ha en trevlig måndag!

Halloween Make Up

| Postat i: Make Up, Vardag & Foto
Det här är det jag tänkte ha på Halloween på torsdag! Det ska förställa en Zombie som nyss åt och har blod över hela sitt ansikte, vilken fantasi jag har visst? Men jag måste köpa vit färg också, testade med mjöl men det gick inge bra förutom när jag blandade med röd läppstift och läppglans då såg det faktiskt ut som riktigt blod. Kommer bli så kul att skrämma alla små barn! Jag längtar verkligen till Halloween. 

Halloween outfit

| Postat i: Mode & Inspiration, Vardag & Foto
OUTFIT 1 // OUTFIT 2 // OUTFIT 3 // OUTFIT 4 
(TRYCK PÅ BILDEN FÖR ATT SE VART ALLTING KOMMER IFRÅN ELLER TRYCK PÅ OUTFIT 1 OSV..)

Cupcake

| Postat i: Foto, Vardag & Foto

Nystart

| Postat i: Vardag & Foto
Nystart är det som gäller nu! Jag kan helt enkelt inte sluta blogga, visst ibland så känner jag att jag inte har nånting att blogga om men så känner väll alla? Men jag får helt enkelt göra roliga saker i mitt liv, hehe. Men nu ska jag iallafall verklgen satsa på bloggningen! Ny design har jag också som ni förmodligen ser, jag är otroligt nöjd! Jag tänkte också lägga upp imorgon eller under veckan ett gratisdesign så håll utsikt.