Frukost inspiration - Godmorgon -

| Postat i: Vardag & Foto
Godmorgon kära ni! Jag sov lite dåligt inatt, men jag fick inte ont i huvud av det imorse så det är bra! Annars skulle hela dagen vara kört för mig. Gjorde en liten inspiration collage på frukost/mellis för det är alltid bra att man äter mycket och nyttigt på morgonen! Man mår faktiskt mycket bättre av det under dagen sen. Dagens planer vet jag inte än. Jag ska kanske köpa vinterjacka och vinterskor idag! Annars är det bara plugg hit och dit!  det borde vara förbjudet att plugga på lov och helger, och där nös jag precis så det stämmer. usch o fy,  så kan livet vara ibland. 

Men nu ska jag fixa våfflor och nyttig frukost! Vi hörs under dagen! Kraaammm
Hittills till Frukost inspiration - Godmorgon -


Amanda [SPONTAN]

Härlig inspiration!


URL: http://spontan.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: